Chikan Gatsu forum
Chikan Gatsu => Latrine => Bard => Wątek zaczęty przez: kempy w 2010-08-24, 07:59
-
(http://www.l5r.com/images/PanekisDisgrace.jpg)
Im the most beautiful samurai in the world! ;)
...
Wypas.
-
o jaki kozak :P
-
wątek do usunięcia - http://www.ccg.net.pl/index.php?topic=3523.0
-
Ciekawe czy się zmieści w Żurawiu :)
-
Ciekawe czy się zmieści w Żurawiu :)
Za słaby...
-
Dawno temu już go ktoś pokazywał... Ale przypomniało mi się, ze miał wejść mi do kraba :D
-
Ale przynajmniej wiadomo, za co będzie:
All players who have an ACTIVE Imperial Assembly membership as of October 1st, 2010 will receive a free copy of Paneki?s Disgrace. So make sure your memberships are active and if you don?t have a membership, now is the time to sign up. Don?t miss out on your chanced to be Disgraced! :)
-
A co mu sie storyline'owo stalo? Poslizgnal sie na skorce od banana czy cos bardziej wyszukanego?
-
Grypa dopada wszystkich...
-
Za słaby...
Zmieści się bo wraca jak trzeba.
-
Za słaby...
Zmieści się bo wraca jak trzeba.
Zdecydowanie to jest jego największa zaleta :)
-
no ba ^^
-
a ja myślałem, że w końcu wygląd ::)
-
Wiadomo coś na temat rozsyłania tej promki?? Na stronie AEG'u bylo ze beda wysyłac tym co maja aktywne IA 1 października. jest juz 25 i nadal cisza.
-
Btw, czy ten undead może overlayować starszego Panekiego?
-
Z instrukcji obsługi:
"During the Dynasty Phase, you may bring an Experienced Personality into play normally, or you may overlay him onto one of your Personalities with the same title but lower experience level."
Wydaje mi się, że stwierdzenie "with the same title" oznacza, że nie można ich overlayować.
-
ale ma napisane exp 6 Bayushi Paneki co pozwala overlayować
-
ale ma napisane exp 6 Bayushi Paneki co pozwala overlayować
No i chyba pierwsza rzeczowa wypowiedz na forum.
PnP
-
Fakt, chyba może overlayować, acz w przypadku pana Panekiego troszkę dziwnie to wygląda... "a, zabije się, będę silniejszy!" ;]
-
To znaczy, że w instrukcji jest błąd ? Bo jak dla mnie jest tam wyraźnie napisane, że karty muszą mieć taki sam tytuł.
Jeśli sam trait Bayushi Paneki exp. jest wystarczający żeby móc zrobić overlay, to moim zdaniem powinni trochę inaczej opisać to w instrukcji.
-
najwazniejsza jest instrukcja na stronie, te drukowane miewaja bledy. zreszta przy rulingach zena to papierowe rulebooki pala sie same, nawet nie trzeba ich zapalka dotknac ;D
-
Ale to jest z instrukcji na stronie :)
http://www.l5r.com/images/L5R_CE_rulebook_ENGLISH.pdf
Za to tutaj pisze, że można:
http://rules.l5r.com/images/0/01/Judge_rulebook.pdf
Czyli tytuł nie ma znaczenia liczy się trait odpowiedni.
-
To znaczy, że w instrukcji jest błąd ? Bo jak dla mnie jest tam wyraźnie napisane, że karty muszą mieć taki sam tytuł.
Jeśli sam trait Bayushi Paneki exp. jest wystarczający żeby móc zrobić overlay, to moim zdaniem powinni trochę inaczej opisać to w instrukcji.
Generalnie masz racje jednak zadna instrukcja do gry nie opisze wszystkich wyjatkof i koncofkuf bo musiala by wygladac jak najnowsze wydanie encyklopedii PWN.
Wracajac do tematu trait: "Experienced Y XXX" gdzie Y to kolejna z rzedu cyferka a XXX to imie naszego bohatera sugeruje ze dalej chodzi o jedna i ta sama postac ktora z roznych powodow, w tym jest to akurat nagly napad kaszlu i nieprzyjemny odor rozkladu zwlok ktory towarzyszy tytulowemu bohaterowi spowodowaly ze musial porzucic swoje nazwisko rodowe i zostac ziomem na dzielni.
Rozne takie zagadnienia masz opisane wyraznie na stronce rules.l5r.com gdzie AEG zzamieszcza oficjalne rulingi.
-
jezeli jest experienced x(Experienced 5) to wtedy overlay mozna tylko po nazwie. a jezeli exp. x title (np. Experienced 6 Bayushi Paneki) to overlay dotyczy nazwy przy expie. i topik mozna zamknac. Tak samo Tamagochi to jest exp 2(o ile sie nie myle) Matsu Nimuro. i w openach na matsu mozna tamago klasc.
-
Czy ktoś w Polszy dostał w/w kartę już?
-
W Lyonie mówili, że do polszy już na początku listopada wysłali :( Aczkolwiek wszyscy oprócz słowiańskich braci, mieli już we francji paruwę na turnieju :(
-
znaczy kłamali buraki :(
Z doświadczeń z IH wiem, że z USA do mnie przesyłka szła 3-4 dni a tu nagle 2 tygodnie... kpina :P
-
Ja dostalem jeszcze przed lionem (jakies 2-3 dni)
-
no tak ale nie mieszkasz w Polszcze ja nimam i chyba narazie nikt ni ma
-
anyway mam jednego na sell :)
-
z ciekawostek dostałem dzisiaj te butelki z sake, a tego klocka jak nie ma tak nie ma (to apropo ściemy, że już wysłali ;) )
-
z ciekawostek dostałem dzisiaj te butelki z sake, a tego klocka jak nie ma tak nie ma (to apropo ściemy, że już wysłali ;) )
spreparowalem pismo z zapytaniem o PD dla Polszy.
-
To samo u mnie, buteleczki przyszły, a prezesa jak nie było tak nie ma.
BTW da się coś sensownego na sake tokenach złożyć? bo jeśli tak to flaszki wyglądają całkiem nieźle.
-
te flaszki posysają, za 4 gc i bow - 1 sake token na turę... no przepraszam ale to ssie bardziej od BMek ;)
-
Endriu bierze Sake w każdej ilości. Pijany deck to jest to, nieważne czy działa :)
-
też dostałem ten shit... :(
-
A moze zostaly wyslane do barda? Wie ktos czy szly na domowe czy sklepowe adresy?
-
Poszły do Barda. Poniżej mail, który dostałem w nocy z AEGa. Piszcie wszyscy na adres Łukasza to może się odezwie...
Hello Jacek,
You are correct as they were sent to our Polish Distributor Bard Centrum Gier to distribute for us. You will need to contact them in regards to this. You can reach Łukasz here at this e-mail lukaszl@bard.pl. The invoice # of the shipment is CS10044. I have cc?ed him on this e-mail but you will want to e-mail him directly just to make sure you get in contact with him. Just let him know you would like to know when the shipment will arrive.
Best Regards
Chad Phillips - AEG
AEG Customer Service
-
dbalosc o klienta to nowa dewiza Barda.
-
BARDzo slabo
-
Ech, czemu oni nam to robia po raz kolejny? -.-
-
Przyjebani sa na maksa. Wszystkim innym wysylali bezposrednio ale do polszy przez dystrybutora - WTF?!
Pogrzalo ich w tym AEGu?
-
Przyjebani sa na maksa. Wszystkim innym wysylali bezposrednio ale do polszy przez dystrybutora - WTF?!
Pogrzalo ich w tym AEGu?
francja i hiszpania odbierala w lyonie :) niemcy i anglia tez przez dystrybutora. natomiast bard moglby ruszyc laskawie tylek i wyslac to wszystkim w szczegolnosci, ze koszty wysylki sa im zwracane przez AEG wiec nic na tym nie traca. troche dobrej woli, zaangazowania i wolnego czasu i kazdy mialby juz PD w chacie.
-
podobniez w cenie IA sa koszta przesylki.
wiec znowu pojawia sie kwestia zmuszenia do odwiedzin dystrybutora osobiscie.
WTF?
-
podobniez w cenie IA sa koszta przesylki.
wiec znowu pojawia sie kwestia zmuszenia do odwiedzin dystrybutora osobiscie.
WTF?
PD nie jest rozsylane z Imperial Heraldem, natomiast AEG robil tak ze przesyla paczke z kopertami do oficjalnego dystrybutora ktory to dalej ma rozeslac bezposrednio do graczy. Bard niestety tego nie zrobil, a powinien.
-
I co z ludźmi, którzy w w momencie wysyłania PD posiadali np. dwie aktywne subskrypcje przypisane do różnych sklepów? Mam szukać parów po Polsce teraz - jak miały być normalnie wysłane do domu?
-
Znaczy sa przyjebani i BARD i AEG
-
No i mamy odpowiedź z Barda:
Witam,
Karty są jeszcze w stanach. Ponieważ idą na palecie wraz z innymi
produktami Alderaca czas kiedy dotrą do Polski nie jest dokładnie znany.
Jak tylko dojedzie będzie wysyłana do sklepów stronghold lub
bezpośrednio do graczy (według życzenia Panów)
Przekazuje Pana życzenie do naszej osoby zajmującej się grą
zorganizowaną. Proszę dowiadywać się u Pana Rafala odnośnie postępu
realizacji wysyłki do Panów
Pozdrawiam
Łukasz
-
To ktos tu sciemnia bo jak rozmawialsmy z ludzikami z AEGa w Lyonie to twierdzili ze wyslali PD do Polski. Wiec kto mowi prawde?
-
ja jebie - ile jeszcze ...
-
Czekam cierpliwie... na Wielkanoc dojdzie, mam nadzieję... ::)
-
Właśnie k...., ktoś tu zapomina, że ta karta ma termin przydatności do spożycia! Im dłużej czekam, tym krócej będę tym mógł grać oficjalnie!!!
-
Właśnie k...., ktoś tu zapomina, że ta karta ma termin przydatności do spożycia! Im dłużej czekam, tym krócej będę tym mógł grać oficjalnie!!!
kempy jeszcze sie nie nauczyles ze wszyscy maja w dupie polskich graczy...
-
Witam!
Chłopaki, chciałbym ogarnąć kilka faktów.
Bard jest przedstawicielem AEG.
Rafał Zygadło jest człowiekiem odpowiedzialnym za grę zorganizowaną, zawsze można się z nim kontaktować.
Zarówno Łukasz Łasocha - manager formy Bard
Adam Maciejasz jego zastępca
oraz Ja - Łukasz Pach kierownik sprzedaży internetowej Bard.pl
jesteśmy graczami L5R.
Uwierzcie mi, że nam tak samo jak wam zależy na tym aby towar przychodził na czas, promówki były wtedy kiedy powinny być a turnieje przyciągały nowych graczy.
Chcemy abyście byli zadowoleni z nas jako wyłącznego dystrybutora AEG. Zapewniam was, że zależy nam na was i nikt nikogo nie olewa a z naszej strony robimy wszystko aby spełnić wasze oczekiwania.
Oczywiście rozumiem, że gdy coś się opóźnia jesteście z tego powodu rozczarowani.
My też jesteśmy, ponieważ czekamy na to samo co i wy. Jak napisałem również jesteśmy graczami i wasze interesy są zarówno naszymi interesami, bo też tymi kartami chcemy grać.
Gram na Shadowlandach i jak tylko karta pojawi się w Polsce to muszę ja zdobyć :)
Proszę was tylko o odrobinę wiary, gdy coś nie wychodzi. N prawdę nie wynika to z naszej złej woli czy braku zainteresowania polskim środowiskiem L5R.
Jesteśmy tylko ludźmi i niestety nie na wszystko mamy wpływ.
-
To zacznijcie sie interesowac sprawami wysylki kart promocyjnych bo tak jak pisalem wczesniej przedstawicie AEG z ktorymi rozmawialem w Lyonie twierdzili ze karta zostala jakies 2 tygodnie przed mistrzostwami swiata.
Co do dnia dzisiejszego daje nam w sumie 6 tygodni oczekiwania.
No tyle to sie chyba kajakiem plynie ze stanow.
-
Karty będą z dostawą nowego dodatku jak napisano powyżej. Jak wiadomo premiera jest w grudniu. Nie wiem dlaczego promówki mają przyjść z nowym dodatkiem a nie tak jak zawsze osobno listem. Nam też było by na rękę aby karty przyszły osobno a nie czekały na kolejną dostawę.
-
Witam!
Chłopaki, chciałbym ogarnąć kilka faktów.
Bard jest przedstawicielem AEG.
Rafał Zygadło jest człowiekiem odpowiedzialnym za grę zorganizowaną, zawsze można się z nim kontaktować.
Zarówno Łukasz Łasocha - manager formy Bard
Adam Maciejasz jego zastępca
oraz Ja - Łukasz Pach kierownik sprzedaży internetowej Bard.pl
jesteśmy graczami L5R.
Uwierzcie mi, że nam tak samo jak wam zależy na tym aby towar przychodził na czas, promówki były wtedy kiedy powinny być a turnieje przyciągały nowych graczy.
Chcemy abyście byli zadowoleni z nas jako wyłącznego dystrybutora AEG. Zapewniam was, że zależy nam na was i nikt nikogo nie olewa a z naszej strony robimy wszystko aby spełnić wasze oczekiwania.
Oczywiście rozumiem, że gdy coś się opóźnia jesteście z tego powodu rozczarowani.
My też jesteśmy, ponieważ czekamy na to samo co i wy. Jak napisałem również jesteśmy graczami i wasze interesy są zarówno naszymi interesami, bo też tymi kartami chcemy grać.
Gram na Shadowlandach i jak tylko karta pojawi się w Polsce to muszę ja zdobyć :)
Proszę was tylko o odrobinę wiary, gdy coś nie wychodzi. N prawdę nie wynika to z naszej złej woli czy braku zainteresowania polskim środowiskiem L5R.
Jesteśmy tylko ludźmi i niestety nie na wszystko mamy wpływ.
nikomu by nie zaszkodzilo jakbyscie czesciej zagladali na forum i szybciej rozwiewali pewne watpliwosci. czasem po prostu brak odpowiedzi jest bardziej wkurwiajacy tak naprawde, niz sama odpowiedz.
Nie bardzo rozumiem skad sie wzielo to nieporozumienie z Paneki's Disgrace bo wg Zinsera z ktorym rozmawialem we Francji zostalo wyslane do Polski a wg was jeszcze nie. Czy moglibyscie ustalic w takim razie skad takie dwie sprzeczne informacje?
-
Chłopaki jeśli są jakieś pytania możecie je zawsze kierować do Rafała Zygadło, właśnie po to został wyznaczony w naszej firmie, by odpowiadać na pytania związane z L5R.
Przeglądnie forum czy aby nie ma przypadkiem ktoś o coś nie pyta było by bardzo problematyczne. Oczywiście on tu zagląda ale w swoim zakresie obowiązków ma jeszcze kilka innych sprawa dlatego ciężko było by mu zapoznać się z wszystkimi tematami na forum.
Podsumuję
Jeśli macie jakieś pytania piszecie do Rafała. Macie pełne prawo męczyć go swoimi pytaniami, jednak proszę róbcie to na maila a nie na forum, gdzie takie pytanie może zostać przegapione w natłoku tematów.
Ja postaram się wyjaśnić co się dzieje z tymi kartami i odpiszę tutaj do poniedziałku jak się sprawy mają.
-
Poproszę o adres mailowy Rafała. Bedę nękał :D
-
rafalzygadlo@bard.pl
-
Korzystając z uwagi chciałbym zapytać czy w sklepach będą rozdawane boostery zgodnie z:
http://www.l5r.com/news/l5rs-free-booster-pack-day/
-
podobno za darmo mozna tylko zebrac łomot.
chociaz chcialbym sie milo zaskoczyc.
-
Pewnie nie bedzie mozna bo te darmowe boostery przyjda razem z nastepnym dodatkiem.
Jakis absurd.
-
Pewnie nie bedzie mozna bo te darmowe boostery przyjda razem z nastepnym dodatkiem.
Jakis absurd.
Nie mówiac o tym ze beda to boostery z Hidden Emperor .
-
Z heavens will, zeby do drafta byly :D
-
Odwiedziłem dziś krakowskiego Barda. Oczywiście nikt nic nie wie w temacie darmowego boostera :) Co się odwlecze to nie uciecze, miejmy nadzieje :)
-
Ja postaram się wyjaśnić co się dzieje z tymi kartami i odpiszę tutaj do poniedziałku jak się sprawy mają.
Jest juz wtorek i informacji dalej nie ma...
-
Ale nie bylo okreslone do ktorego poniedzialku. Ja myslalem ze do Lanego Poniedzialku prawde mowiac.
-
Pewnei czekają, aż Keirei dopadnie Panekiego...
-
Potomac ma wpisany 31-y stycznia na wysyłkę DoW. Gdyby to była faktyczna data publikacji dodatku, to mamy w plecy co najmniej 3 miesiące grania Panekim w stosunku do reszty świata.
-
Jeśli faktycznie do nas wysłali panekiego będzie u nas 15 Grudnia wraz z dostawą towaru.
-
Jeśli faktycznie do nas wysłali panekiego będzie u nas 15 Grudnia wraz z dostawą towaru.
czyli u ludzi bedzie kolo 30 <lol>
-
Jeśli faktycznie do nas wysłali panekiego będzie u nas 15 Grudnia wraz z dostawą towaru.
No i jak...
-
Manager dzwoni dzisiaj do USA w tej sprawie.
-
Manager dzwoni dzisiaj do USA w tej sprawie.
Cos długo ta rozmowa trwa
-
Coraz bardziej mam chec zadzwonic sam do AEG i powiedziec o moim zadowoleniu jako ich klienta z naszego idealnego dystrybutora.
-
DISGRACE indeed.
-
Ja ze swojej strony napisałem parę dni temu do AEG pytanie o ostatni IH. Najpierw do Dave'a Lepore'a, a potem przez konto z l5r.com.
Na razie brak odpowiedzi. Nie jestem pewien, ale czy oni nie zrobili już czasem shutdownu na ten rok i zaczną znowu kontaktować się ze światem po Nowym Roku?
-
Na razie brak odpowiedzi. Nie jestem pewien, ale czy oni nie zrobili już czasem shutdownu na ten rąk i zaczną znowu kontaktować się ze światem po Nowym Roku?
Też mi się tak wydaje.
-
Paneki's Disgrace miał być rozsyłany do osób, które mają subskrypcję aktywną od 1 października ( http://www.l5r.com/news/dont-hesitate-a-moment/ ). W listopadzie przedstawiciele AEG informowali, że karta została już wysłana. Sklepy z L5R na eBay sprzedają go od 1 grudnia - i nie są to mispacki. My mamy 15 grudnia, i nikt nic nie wie...
Jeżeli do końca tego tygodnia nie zostaną wyjaśnione sprawy związane z nieobecnością Paneki's Disgrace oraz brakiem promocyjnych boosterków - o których wmoim sklepie nadal nic nie wiedzą, to :
Raz, będę leciał z donosem do AEG,
Dwa, ponieważ mam dosyć niekompetencji osób zajmujących się sprawami L5R w Bardzie, będę interweniował u właścicieli, choćbym miał im wykopać drzwi.
Trzy, żaden post osoby pracującej w Bardzie nie będzie miał na tym forum racji bytu. Jak szukacie klientów w pewnym medium, to bądźcie łaskawi w tymże medium odpowiadać na zapytania klientów.
Owszem, AEG najprawdopodobniej już zamknął swoje podwoje. Trzeba było się sprawą zainteresować np. miesiąc temu, drodzy dystrybutorzy.
[EDIT : Przeredagowanie i przeniesienie w dół o 2 posty]
-
Hough! Zaraz sie doczekamy opowiadania o laseczce ktora nie moze opowiedziec o swoim problemie mezczyznie swojego zycia bo ten jest juz z inna tansza i bardziej dostepna...
-
Dostawa będzie 20 grudnia. Jest opóźnienie ponieważ jest grudzień, wiadomo ilość wysyłek jest kilka razy większa niż normalnie. Ja nie jestem tutaj przedstawicielem firmy bard tylko fanem a pytanie dotycząca współpracy z dystrybutorem jak pisałem mają osobny temat w innym miejscu i jest od tego człowiek.
-
Zanim rozpętacie krucjatę przeciwko Bard-owi, pasowało by się dowiedzieć kto tak naprawdę dał ciała. Traktowanie ciepłym moczem odbiorców we wschodniej Europie amerykańcom zdarza się dość często i nie wykluczone, że to nie jest wina Barda. Nie mam zamiaru nikogo bronić, ale mamy tu słowo jednej firmy przeciwko słowu drugiej.
-
Traktowanie ciepłym moczem odbiorców we wschodniej Europie amerykańcom zdarza się dość często i nie wykluczone, że to nie jest wina Barda.
Ale dystrybutor jest chyba od tego zeby dbac o takie sprawy... a tu dosc ze amerykanie nas olewaja to bard tez ma nas w czterech literach.
-
Zanim rozpętacie krucjatę przeciwko Bard-owi, pasowało by się dowiedzieć kto tak naprawdę dał ciała. Traktowanie ciepłym moczem odbiorców we wschodniej Europie amerykańcom zdarza się dość często i nie wykluczone, że to nie jest wina Barda. Nie mam zamiaru nikogo bronić, ale mamy tu słowo jednej firmy przeciwko słowu drugiej.
ale mimo to wypadaloby informowac/odpowiadac na zapytania klientow.
-
No i wyjdę na adwokata diabła. Z tego co widziałem, parę razy został podany email na który można kierować pytania.
-
Z emaliami do barda skończyłem po tym, jak nikt nie był łaskaw na nie odpowiadać. A potem brzydko posądzono mnie o to, że ich nie wysyłałem (zjadałem, czy co?) Np. Rafał Żygadło nie był łaskaw odpowiedzieć na podanego maila (nie dziwi mnie to, to nie pierwszy mail który olał).
Nikt do tej pory także nie był łaskaw odpowiedzieć Humowi (z wrocławskiego Barda) na pytania, które za jego pośrednictwem zadałem - a to ktoś na urlopie był, a jak wrócił to pracował tylko do jakiejśtam godziny i zapomniał odpowiedzieć, etc. Albo Hum mnie wałuje, albo firma, ale biorąc pod uwagę, że kilka razy byłem nausznym świadkiem w jaki sposób 'centrala' zbywa jego naprawdę proste pytania, to mam raczej wrażenie, że to firma.
DemonKM - co do wątku przedstawiciela którym się nie jest... Cytując tylko kilka wiadomości z 15 dotychczas napisanych przez ciebie :
Witam!
Wszystko jak w temacie. Do 2 grudnia display nowego dodatku można zakupić 80zł taniej czyli za 450zł - klik (http://www.bard.pl/1515,12868,Produkt.htm)
Boostery do 2 grudnia -> 9.90 - klik (http://www.bard.pl/1515,12864,Produkt.htm)
Pozdrawiam
Łukasz Pach
Witam!
Chłopaki, chciałbym ogarnąć kilka faktów.
Bard jest przedstawicielem AEG.
Rafał Zygadło jest człowiekiem odpowiedzialnym za grę zorganizowaną, zawsze można się z nim kontaktować.
Zarówno Łukasz Łasocha - manager formy Bard
Adam Maciejasz jego zastępca
oraz Ja - Łukasz Pach kierownik sprzedaży internetowej Bard.pl
jesteśmy graczami L5R.
Uwierzcie mi, że nam tak samo jak wam zależy na tym aby towar przychodził na czas, promówki były wtedy kiedy powinny być a turnieje przyciągały nowych graczy.
Chcemy abyście byli zadowoleni z nas jako wyłącznego dystrybutora AEG. Zapewniam was, że zależy nam na was i nikt nikogo nie olewa a z naszej strony robimy wszystko aby spełnić wasze oczekiwania.
Oczywiście rozumiem, że gdy coś się opóźnia jesteście z tego powodu rozczarowani.
My też jesteśmy, ponieważ czekamy na to samo co i wy. Jak napisałem również jesteśmy graczami i wasze interesy są zarówno naszymi interesami, bo też tymi kartami chcemy grać.
Gram na Shadowlandach i jak tylko karta pojawi się w Polsce to muszę ja zdobyć :)
Proszę was tylko o odrobinę wiary, gdy coś nie wychodzi. N prawdę nie wynika to z naszej złej woli czy braku zainteresowania polskim środowiskiem L5R.
Jesteśmy tylko ludźmi i niestety nie na wszystko mamy wpływ.
Manager dzwoni dzisiaj do USA w tej sprawie.
Dostawa będzie 20 grudnia. Jest opóźnienie ponieważ jest grudzień, wiadomo ilość wysyłek jest kilka razy większa niż normalnie. Ja nie jestem tutaj przedstawicielem firmy bard tylko fanem a pytanie dotycząca współpracy z dystrybutorem jak pisałem mają osobny temat w innym miejscu i jest od tego człowiek.
... nie odnoszę wrażenia, że 'nie jestem tutaj przedstawicielem'. Wręcz przeciwnie.
-
boshe co ty się tak spinasz? będzie jak będzie widać nie pracujesz w handlu i nie wiesz jakie opóźnienia są w tym okresie.
-
Bo nie jestem, jest nim Rafał, ja odpowiadam za sklep internetowy. Jestem graczem i też na tę kartę czekam. Jak coś wiedziałem to wam pisałem, po prostu jako kolegom którzy razem ze mną dzielą tę samą pasję, którzy chcą wiedzieć co się dzieje. Nie wiem do kogo pisałeś, ja napisałem do Ciebie jasno przedstaw sprawę porozmawiajamy, jeśli jest coś co mozemy poprawić ok zrobimy to. Odpowiedziałeś:
"Sorry, ale po napisaniu N maili, na które nie otrzymałem ŻADNEJ odpowiedzi, nie mam zamiaru po raz kolejny przez to przechodzić. Nie mam też zamiaru po raz Nty opisywać całej sprawy, ileż można. Jak wam zależy na kontakcie - to proszę to załatwić we własnym zakresie. "
-
boshe co ty się tak spinasz? będzie jak będzie widać nie pracujesz w handlu i nie wiesz jakie opóźnienia są w tym okresie.
Jasne, tylko że tu chodzi bardziej o to, że sytuacja jest skutkiem tego, że ktoś coś spi...lił wcześniej bo ja, Ty i inni powinni mieć tą kartę u siebie ponad miesiąc temu (jak np. mieli Niemcy).
-
no ok powinniśmy miec i co z tego i tek 90% osób jeje grac nie bedzie to doczego jej potrzebują do napawania sięjeje zajebistością?
-
no ok powinniśmy miec i co z tego i tek 90% osób jeje grac nie bedzie to doczego jej potrzebują do napawania sięjeje zajebistością?
Żeby ją chociażby sprzedać/wymienić póki się da. A tutaj z każdym dniem ta karta traci na wartości tak po prostu.
-
Masz rację, Walec, telefony, maile i łącza internetowe są tak zapchane, że od tygodni nie daje się przekazać żadnej informacji, co się dzieje z przesyłką która miała być rozsyłana w październiku, a do części adresatów dotarła przed 1 grudnia.
Zaraz, zaraz...
Dla tumanów : chcę, aby mi ktoś wyjaśnił co się dzieje z Panekim, skąd takie opóźnienie w dostawie i która firma okłamuje swoich klientów. Chętnie też dowiem się, co z darmowymi boosterami, ten temat jest jakoś starannie omijany w tym wątku. DemonKM - JESTEŚ przedstawicielem Barda, sam się ustawiłeś w takiej pozycji (przejrzyj swoje posty, dokładniejsze wyjaśnienia w PM). I nadal nikt z firmy się ze mną nie próbował skontaktować, pomimo KOLEJNEGO maila, więc jak rozumiem macie to w dupie.
-
Jakiego kolejnego maila i do kogo?
-
Witam, podałem w tym temacie mój adres mailowy, lecz od tamtego czasu nie napłyną do mnie ANI JEDEN MAIL ani PW od Ciebie, ani od nikogo innego, w tej sprawie. Przepraszam cię, ale nie jestem w stanie śledzić każdego forum na bieżąco i szukać czy ktoś ma do mnie jakąś sprawę. Po to podaję maila.
Obecne info jakie posiadam podaje przybliżoną datę otrzymania przez nas przesyłki z AEG na przyszły poniedziałek.
-
Ciekawe, znowu mail do Rafała Żygadło nie dotarł. I to strasznie nie mieć czasu na czytanie forum tak barzo, że można się odpowiedzieć na zarzut o brak odpowiedzi, a nie można od razu odpowiedzieć na resztę pytań zawartych w tym samym wątku, ba, w tym samym poście.
Nadal sprawa nie została wyjaśniona, plączecie się w zeznaniach, jedna wersja to 15 (wcześniejsze posty), druga wersja to 20, trzecia wersja to to, że 20 to data przybliżona; nikt też nie zawraca sobie głowy wyjaśnieniem, dlaczego klienci zostali potraktowani w taki sposób. Czas mija, jabbas się ucieszy jak zostanie jedynym sklepem na forum, on gra fair.
-
no ok powinniśmy miec i co z tego i tek 90% osób jeje grac nie bedzie to doczego jej potrzebują do napawania sięjeje zajebistością?
Nie zdajesz sobie sprawy, jak chętnie położyłbym na nim swoje brudne, śmierdzącę koniem dłonie.
-
chciałem wtrącić swoich kilka groszy do dyskusji na temat tego jak bard traktuje swoich klientów jeszcze będąc do tego oficjalnym dystrybutorem L5R na Polskę...śmiech na sali... oczywiście wszystko piszę z perspektywy swojej osoby więc pewnie nie każdy zgodzi się co do mojej opini, mam wykupioną subskrypcje roczną IH, od Celestiala do EaW włącznie z każdego kolejnego dodatku( poza PotD) kupowałem przynajmniej boxa, nawet nie chcę przeliczać ile to pln-ów ale mniejsza w to... teraz moje ale w stosunku do BARDA JAKO OFICJALNEGO DYSTRYBUTORA L5R NA POLSKĘ
- nie posiadam IG3 why? ponieważ bard wysłał do bydzi jakąś śmieszną ilość i niestety nie wszyscy z Heraldowców otrzymali IG3 [ jeszcze odnośnie gifta bo mi się przypomniało(jakbym przeinaczył jakieś fakty proszę mnie poprawić) z tego co pamiętam w niektórych miastach bard dawał IG3 za udział w turnieju gdzie było normalnie wpisowe, chwila zastanowienia... trzeba było zapłacić za coś co powinno się dostać za darmo? bez komentarza... wyprzedzając post panów z barda, zwalających winę na AEG-a, że pewnie to oni przywalili, albo, że za mało IG3 do polski trafiło, no to ku*wa ja mam tego pilnować czy oficjalny dystrybutor...
- jak większość graczy w Polsce(jak nie wszyscy) nie posiadam jeszcze Paneki's Disgrace( o patrz w zasadzie to temat o nim, a już myślałem, że skargi i zażalenia na barda, wybaczcie sarkazm ale ewidentnie takie właśnie wrażenie odnoszę) o PD zbytnio więcej nie będe się rozpisywał, oprócz tego, że mam nadzieję iż otrzymam go w przyszłym roku, może nawet w styczniu(sarkazm)? w każdym razie póki nie przyjdą do Polski będzie można jeszcze podyskutować na ten temat
- Chętnie też dowiem się, co z darmowymi boosterami, ten temat jest jakoś starannie omijany w tym wątku.
nie wiem jak inni użytkownicy forum, ale ja
odnoszę takie samo wrażenie, dlaczego nikt z barda nawet nie raczył wyjaśnienia jakiegoś napisać, wogóle otrzymamy te darmowe boostery? jak tak to kiedy? a jak nie to dlaczego?
Wogóle to jestem ciekaw jak wy się z tym AEG dogadujecie skoro jest taka rozpierducha. Zresztą co mnie to obchodzi, to jest wasze zadanie, żeby tak się dogdać aby wszystko grało, a narazie to nic nie gra z waszej strony. Dlatego też niech DemonKM powstrzyma się od tekstów:
Uwierzcie mi, że nam tak samo jak wam zależy na tym aby towar przychodził na czas, promówki były wtedy kiedy powinny być a turnieje przyciągały nowych graczy.
Chcemy abyście byli zadowoleni z nas jako wyłącznego dystrybutora AEG. Zapewniam was, że zależy nam na was i nikt nikogo nie olewa a z naszej strony robimy wszystko aby spełnić wasze oczekiwania.
bo to już jest robienie z ludzi idiotów a tego nikt nie lubi bo to jest po pierwsze nie wporządku a po drugie to brak szacunku dla klientów, a w dzisiejszym biznesie powinno się nie tylko szanować ale wręcz dbać o swoich klientów, chyba, że panowie z Barda mają inne zdanie na ten temat...
jeszcze ostatni sarkazm na koniec... ktoś z graczy czuje, że Bard o nas dba?
-
jeszcze ostatni sarkazm na koniec... ktoś z graczy czuje, że Bard o nas dba?
TAK
mam dodatkowy rabat za to że jestem IA
mamy regularne turnieje na których całkiem sporo busterów jest
mogę kupować boxy po preferencyjnych warunkach
od Celestiala do EaW włącznie z każdego kolejnego dodatku( poza PotD) kupowałem przynajmniej boxa,
a gdzie je kupowałeś?
co do IG3 na początku były problemy ale się wszystko ugładziło bez wrzasku plucia jadem
ludzie dajcie sobie spokój (może nerwosol sobie kupcie) nie ma ci innem zmartwień? jest pre zajmijcie się czymś konstruktywnym bywali gorsi dystrybutorzy pozatym każdy wie jak się zajebiście z AEG współpracuje dajcie im czas
-
TAK
mam dodatkowy rabat za to że jestem IA
mamy regularne turnieje na których całkiem sporo busterów jest
mogę kupować boxy po preferencyjnych warunkach
dobrze, że chociaż Ty jesteś zadowolony Walec, bo ja nie... i nie odczuwam zbytnio tych dodatkowych rabatów i preferencyjnych warunków kupowania, chyba, że jesteś jakimś wyjątkiem, albo hurtem bierzesz od Barda, a co do regularnych turniejów...
też mamy regularne turnieje na które przychodzi całkiem sporo osób, ale liczba boosterów zależy od ilości graczy i kwoty wpisowego, mam przez to rozumieć, że dostajecie na turnieje support w postaci boosterów? tak więc jeżeli chodzi o te regularne turnieje to nie uważam, żeby była to zasługa barda w Bydgoszczy jest to zasługa środowiska graczy
a gdzie je kupowałeś?
co do IG3 na początku były problemy ale się wszystko ugładziło bez wrzasku plucia jadem
ludzie dajcie sobie spokój (może nerwosol sobie kupcie) nie ma ci innem zmartwień? jest pre zajmijcie się czymś konstruktywnym bywali gorsi dystrybutorzy pozatym każdy wie jak się zajebiście z AEG współpracuje dajcie im czas
Walec gdybym nie brał boxów od Barda nie wypowiadałbym się w tym temacie to raz. Dwa co do IG3 to się "ugładzi" jak wszyscy je otrzymają a na razie to kolejna wtopa Barda.
-
Tak jak Matsu Nimuro pisał trzeba dbać o swoich klientów... byłem w Pegazie po darmowego boosterka tego dnia kiedy miały być rozdawane a usłyszałem, że nikt takiej informacji nie dostał aby takowe rozdawać... Ja czytałem ten news na stronce. Strasznie się zawiodłem ale po głębszych przemyśleniach również skupiłem się na Polskim Dystrybutorze L5R(w skrócie PDL) i całą tą winą obarczam ich. Tak samo z IG3, u nas w Bdg ma je dość mało osób, często ostatnio ludzie mnie pytają o wiele kart z IG3 gdyż sami nie dostali(a ja jestem jednym z tych FUKSIARZY którym się udało). jednym słowem: ble!
-
Mi się wydaje, że trzeba cisnąć źródło czyli Alderaca. To ich problem aby zapewnić to co deklarują klientom,
a jak to robią to już nie powinno obchodzić finalnego odbiorcy czyli graczy.
W końcu oficjalnie kupujecie towar w sklepach albo bezpośrednio z Alderaca.
przez ilu to pośredników przechodzi nie powinno mieć znaczenia.
Jak to powiedział Gebels:" jak Alderac nie dostarczył tego za co zapłaciłeś
wystąp do Paypala o zwrot kasy, to się obudzą"
Tak dla informacji:
customerservice@alderac.com
Bo nie wiemy gdzie leży problem i kto zawinił, w każdym wypadku
powinien jednak zareagować właściwie Alderac czyli
dostarczyć to co było obiecane i należy się klientom.
A to czy weźmie sam się w troki, czy przypilnuje
swoich kanałów dystrybucyjnych, to już nie powinno nas obchodzić.
Inna sprawa, to co wspomniał Walec: w logistyce jest teraz ostra obsuwa
(a wiem co mówię 8 lat zjadam zęby w logistyce międzynarodowej;)
Niemniej Alderac mógł Panekasów wysłac już dawno temu poleconym za 2 dolce,
bo faktycznie na wypad edycji to już jest nic nie warty, a skoro jest legalny
i kosztował pośrednio koszt heralda to czemu się nim już nie cieszyć
(choćby dla perwersyjnego lansu, co to kogo obchodzi)
Ważne jest jedynie to, że Alderac powinien wywiązywać się z obiecanych ofert i promocji
i zapewnić wszystkim ostatnim węzłom w dystrybucji równe szanse na otrzymanie supportu.
Inaczej sklepy które nie są personalnie emocjonalnie związane z krążkami w życiu nie zainteresują
się sprzedażą tego produktu, bo sprzedaje się to co się wypromuje, a promocje alternatyw dla kółek
stara się i walczy konkurencja!
-
jeszcze ostatni sarkazm na koniec... ktoś z graczy czuje, że Bard o nas dba?
TAK
mam dodatkowy rabat za to że jestem IA
mamy regularne turnieje na których całkiem sporo busterów jest
mogę kupować boxy po preferencyjnych warunkach(...)
Pomijając ustęp o IA, mogę udzielić takiej samej odpowiedzi na temat np. Naruto CCG. W przypadku Naruto CCG czuję się cenionym klientem, tutaj załoga Barda naprawdę o mnie dba,*) włącznie z zostawaniem po godzinach celem poturniejowania w spokoju (kiedy staff będzie figurki malował czy sklep sprzątał).
Bard jednak nie jest dystrybutorem Bandai**), nie dostaje od nich darmowych gadżetów promocyjnych do rozdawania w sklepach, Bandai nie publikuje na swojej stronie informacji o tym że w sklepach z Naruto są do odebrania darmowe boostery i nie przysyła im literatury zamówionej na Bandai'owej stronie celem rozdysponowania pomiędzy wymienionych z nazwiska klientów. AEG takie rzeczy robi (boosterki, Paneki, IG1/IG2/IG3, promki turniejowe, Imperial Herald, nagrody Stronghold Store, inne). Od Barda jako od dystrybutora AEG oczekuję przynajmniej rzetelnej informacji w sprawach dystrybucji dotyczących. A nie np. tego, że deadline na zamówienie towaru jet 2 XII, a prawie 2 tygodnie po tej dacie pojawia się pierwsza wypowiedź, w której podany jest orientacyjny termin, czy tego, że przez N tygodni (N>4) wszyscy starannie unikają odpowiedzi na proste pytanie 'co z promką'. Wiem, że z AEG ciężko się czasem dogadać, nieraz psioczyłem na customer service AEG. W ŻADEN sposób nie usprawiedliwia to jednak milczenia firmy która jest dystrybutorem i jeszcze ustami swojego pracownika poucza klientów o tym , jak się powinni zachowywać. W ŻADEN sposób nie usprawiedliwia to żenującego przepływu informacji centrala -> placówki. Np. Hum nie ma pojęcia o tym, że do jego sklepu może wejść klient i zdziwić się, że boosterka nie dostanie. Jasne, boosterów może nie być, ale wypadałoby chociaż poinformować terenowych, że taka sytuacja może mieć miejsce?
*) Dbała, obecnie jakoś nie narucę, ale to z mojego powodu a nie bardowego :)
**) Nie był w czasach których dotyczy mój pean pochwalny; stan obecny nie ma nic do rzeczy.
-
Jabbas : AEG deklaruje to i owo, nie widziałem jednak ani jednej informacji ze strony barda typu 'nic nam o tym nie wiadomo, proszę zwrócić się do producenta'. I tu chodzi o to jak bardzo nie fair zachowuje się Bard w zadanej sytuacji. Przecież niektóre informacje można szybciej uzyskać od Alderaca niż z Barda, pomimo żenującej jakości CS AEG.
Co do paypala, to muszę cię rozczarować, paypal nie bierze żadnej odpowiedzialności za to, że kontrahenci nie są wobec siebie w porządku. Paypal nie sprawuje nadzoru nad zawartą umową między stronami i ma to głęboko w dupie - dbają tylko o to, by przepływ pieniędzy był bez zarzutu. Kumpel niedawno (listopad) usiłował interweniować w PP w sprawie nieuczciwego sprzedawcy, odpowiedź jaką uzyskał streszcza się słowami "Nie nasz problem. Przekazanie pieniędzy odbyło się bez zarzutu".
PS : Odezwij się w wolnej chwili co do IG3, może parę od nas dostaniecie. Tylko bez tekstu 'biorę każdą ilość'.
-
nie posiadam IG3 why? ponieważ bard wysłał do bydzi jakąś śmieszną ilość i niestety nie wszyscy z Heraldowców otrzymali IG3 [ jeszcze odnośnie gifta bo mi się przypomniało(jakbym przeinaczył jakieś fakty proszę mnie poprawić) z tego co pamiętam w niektórych miastach bard dawał IG3 za udział w turnieju gdzie było normalnie wpisowe, chwila zastanowienia... trzeba było zapłacić za coś co powinno się dostać za darmo? bez komentarza... wyprzedzając post panów z barda, zwalających winę na AEG-a, że pewnie to oni przywalili, albo, że za mało IG3 do polski trafiło, no to ku*wa ja mam tego pilnować czy oficjalny dystrybutor...
AEG przysłał nam IG3 w zapakowanych boxach zaadresowanych do konkretnych stronghold storów, oraz pewną ilość "zapasową" dla nowych sklepów. Wszystkie IG3 zostały wtedy rozdzielone.
Bard rozdawał IG3 w dniu, w którym miał turniej. W Krakowie każdy kto przyszedł w tą sobotę (część z nich przyszła tylko po to, nie grała w turnieju) dostał IG3(Z pudełka podpisanego przez AEG "Bard Krakow"- uprzedzę teorie spiskowe). Nie, nie ty masz tego pilnować, "ku*wa". Ale my też nie... Nie możemy sobie zamówić "Chcemy miliard IG3", bo jest on darmowy. AEG decyduje, ile chce wysłać do Polski. My o ilości dowiedzieliśmy się w momencie gdy otrzymaliśmy dostawę z nimi.
Co do zarzutu, że sklepy nic nie wiedzą... Sklep stacjonarny nie jest klubem, którego głównym zajęciem jest organizacja turniejów. Jeżeli przychodzą materiały na promocję/turniej/darmowe boostery, to wtedy sklep otrzymuje informację : zróbcie taki a taki turniej/taką a taką promocję. Uwierzcie mi, nie każdy pracownik gra w legendę i interesuje się tym na bieżąco. Mają własne sprawy/zajęcia. Inna sprawa jest taka, że nawet ja dostałem info o tych darmowych boosterach w dniu w którym miały być rozdawane. Czasami AEG szybciej wrzuca info na swoją stronę niż informuje dystrybutorów. Choć patrząc na to, że te boostery mają do nas przyjść dopiero w ten poniedziałek... to dość wczesne info:P
Rozważam już w tym momencie wysyłanie codziennie maila do AEG "Czy macie jakąś nową promocję"?
Piszecie, że sklepy stacjonarne nie mają dla was informacji. Sklepy stacjonarne Barda są dosłownie tym: Sklepami. To biuro w Krakowie (nawet nie sklep Bard Kraków) zajmuje się sprawami dystrybucji. Jeżeli chcecie jakieś informacje, po to jest mój mail: rafalzygadlo@bard.pl (Rafał Zygadło, nie żygadło...) Jeżeli będę znał problem (problemem może też być pytanie) mogę starać się go rozwiązać. Wysyłanie maili do Ł.Łasochy (bo z tego co widzę do niego poszedł pierwszy mail, i podejrzewam że kolejne też, skoro gdzieś były wysłane, a do mnie nie doszły) nie jest dobrym pomysłem, bo on ma inne rzeczy na głowie, jest głównym managerem tej firmy.
Odkąd jesteśmy dystrybutorem, AEG przyjął politykę, że wszystko wysyłają do nas, a my potem mamy to wysłać do subskrybentów Imperial Assembly. Wszystko by było fajnie, gdyby wysyłali to na czas.
"Firma która ustami swojego pracownika poucza...". Łukasz Pach jest graczem, graczem tak jak wy, też czeka na Panekiego i darmowy booster. Ma prawo irytować się waszymi wypowiedziami tak samo jak wy macie prawo irytować się obecną sytuacją.
A nie np. tego, że deadline na zamówienie towaru jet 2 XII, a prawie 2 tygodnie po tej dacie pojawia się pierwsza wypowiedź, w której podany jest orientacyjny termin, czy tego, że przez N tygodni (N>4) wszyscy starannie unikają odpowiedzi na proste pytanie 'co z promką'. Wiem, że z AEG ciężko się czasem dogadać, nieraz psioczyłem na customer service AEG
Z tego co się orientuję 2 XII był deadlinem składanie preorderów na boxy za niższą cenę. Wtedy musieliśmy złożyć zamówienie, nie znaczy to, że wtedy dostaniemy datę kiedy to u nas będzie (nie wspominając opóźnień takich jak przebywanie na cle).
-
nie posiadam IG3 why? ponieważ (...)
AEG przysłał nam IG3 w zapakowanych boxach zaadresowanych do konkretnych stronghold storów, oraz pewną ilość "zapasową" dla nowych sklepów. Wszystkie IG3 zostały wtedy rozdzielone. (...)
Temat IG3, dlaczego tak mało, dlaczego za kasę etc jest wałkowany od DŁUŻSZEGO czasu. Dlaczego nikt wcześniej nie był łaskaw pofatygować się i napisać tego co tu jest napisane, czy to na forum czy to w jakimś mailu?
Co do zarzutu, że sklepy nic nie wiedzą... Sklep stacjonarny nie jest klubem, którego głównym zajęciem jest organizacja turniejów. Jeżeli przychodzą materiały na promocję/turniej/darmowe boostery, to wtedy sklep otrzymuje informację : zróbcie taki a taki turniej/taką a taką promocję.
Nieprawda. Co najmniej dwukrotnie musiałem wyciągać z gardła informacje, które sklep krakowski miał (dane o prelizie), a wrocławski nie. Piszę 'dwukrotnie' bo mogę niemal podać daty i godziny, kiedy się to działo (info w krakowie, brak info we wro etc); ponieważ już za pierwszym razem używałem stwierdzenia 'po raz kolejny' nie były to sytuacje odosobnione. Założenie, że 'teren' będzie informowany o promocji wtedy, kiedy pojawi się towar na promocję uważam za dość humorystyczne w momencie, kiedy informacje o promocji są publikowane przez AEG w necie ... jednak nie wie o nich 'teren', bo jako nie grający w L5R tych stron nie czyta. Ponownie, nie raz byłem świadkiem sytuacji kiedy 'centrala' przysyłała jakiś prom bez słowa komentarza, i tym razem nie dotyczy to wyłącznie legendy.
Uwierzcie mi, nie każdy pracownik gra w legendę i interesuje się tym na bieżąco. Mają własne sprawy/zajęcia. Inna sprawa jest taka, że nawet ja dostałem info o tych darmowych boosterach w dniu w którym miały być rozdawane. Czasami AEG szybciej wrzuca info na swoją stronę niż informuje dystrybutorów.
Informuje szybciej graczy niż dystrynutorów. To jest możliwe. Z drugiej jednak strony, dystrybutor nie informuje nikogo o niczym w ogóle, więc tłumaczenie 'ale oni za szybko o tym piszą' jest chybione. Chyba że się mylę, proszę pokazać mi opublikowane przez Barda w jakimś medium informacje n.t. Legendy, cokolwiek poza cennikiem...
Rozważam już w tym momencie wysyłanie codziennie maila do AEG "Czy macie jakąś nową promocję"?
Legendą Bard zajmuje się od ponad dwóch lat, o ile dobrze liczę. Dystrybucją zajął się ... pół roku temu? I 'już w tym momencie' rozważany jest taki problem. Pogratulować szybkości reakcji.
Piszecie, że sklepy stacjonarne nie mają dla was informacji. Sklepy stacjonarne Barda są dosłownie tym: Sklepami. To biuro w Krakowie (nawet nie sklep Bard Kraków) zajmuje się sprawami dystrybucji.
Jeżeli zamawiam towar u ekspedienta za ladą w sklepie, uważam za naturalne, że tenże ekspedient będzie w stanie mi odpowiedzieć na proste pytanie : kiedy towar będę mógł odebrać. Jeżeli po kilku przesunięciach terminu dostawy pojawiam się przed ladą celem odebrania towaru i okazuje się, że jednak nie dotarł (bo w pudełku z napisem 4szt były tylko 2szt), oczekuję, że ktoś będzie mi w stanie od razu wyjaśnić co się stało. A nie zostanę odesłany do biura w Krakowie. Podobnie oczekuję, ze ekspedient we Wrocławiu będzie mi w stanie odpowiedzieć na pytania dotyczące zakupów we Wrocławiu, a nie powie 'sprawdź na takim jednym forum, tam jest napisane jak to robią w Krakowie, u nas będzie tak samo'. Jeżeli zadaję pytanie dotyczące promocji w sklepie we Wrocławiu, i to zapytanie jest przekazywane 'w górę' (a wiem, że jest), to oczekuję, że ktoś przekaże informację zwrotną w rozsądnym czasie. A nie, że ponieważ X jest na urlopie, to wróć do nas za 2 tygodnie. Po czym po 2 tygodniach dalej nie wiadomo.
Jeżeli chcecie jakieś informacje, po to jest mój mail: rafalzygadlo@bard.pl (Rafał Zygadło, nie żygadło...) Jeżeli będę znał problem (problemem może też być pytanie) mogę starać się go rozwiązać. Wysyłanie maili do Ł.Łasochy (bo z tego co widzę do niego poszedł pierwszy mail, i podejrzewam że kolejne też, skoro gdzieś były wysłane, a do mnie nie doszły) nie jest dobrym pomysłem, bo on ma inne rzeczy na głowie, jest głównym managerem tej firmy.
Maile wysyłałem do co najmniej 1 Łukasza z barda, na adres podany wyżej (rafal...) i w akcie desperacji na biuro@bard.pl z nadzieją, że trafi na jakieś biurko. Nie doczekałem się NA ŻADEN odpowiedzi. Nie doczekałem się też odpowiedzi na pytania, które zadałem Humowi i który przekazywał je dalej, mailem (pisał i wysyłał przy mnie) i werbalnie (dzwoniąc lub w czasie konferencji).
Przepraszam przemianowanie na 'Żygadło', znajomy ma takie nazwisko i i 'zygadlo' w mailu, stąd skojarzenie. To może się powtórzyć, znam gościa od lat.
Odkąd jesteśmy dystrybutorem, AEG przyjął politykę, że wszystko wysyłają do nas, a my potem mamy to wysłać do subskrybentów Imperial Assembly. Wszystko by było fajnie, gdyby wysyłali to na czas.
Wszystko byłoby fajnie, gdyby a) ludzie nie musieli się sami domyślać, że taki Herald poszedł jednak do Barda (jak zwykle - zero informacji na ten temat, aż ktoś nie poszedł do Krakowa, nie spytał i nie napisał na forum). A także b) gdyby to faktycznie było rozsyłane przez Barda dalej. Ja świecę oczami przed np. gaijinem, który oficjalnie jest w Strongholdzie wrocławskim, ale rezyduje w Warszawie. Kopertę dla niego musiałem odebrać sam i na własny koszt do Warszawy wysłać. A potem się jeszcze okazało, że poczta nawaliła i Herald zniknął.
"Firma która ustami swojego pracownika poucza...". Łukasz Pach jest graczem, graczem tak jak wy, też czeka na Panekiego i darmowy booster. Ma prawo irytować się waszymi wypowiedziami tak samo jak wy macie prawo irytować się obecną sytuacją.
Zirytowany może być DemonKM, który 'także nie może doczekać się na Panekiego i bootery'. Nie przypominam sobie nikogo, kto wypominałby komukolwiek (także DemonKM'owi) irytację spowodowaną pewnymi ... trudnościami w dostępie do produktów legnedowych. Jedziemy na tym samym wózku.
Łukasz Pach to osoba, która wypowiada się na forum fanów gry jak sprzedawca i PRowiec oraz poucza (innych) fanów jak powinien zachowywać się dobry klient. W jego profilu można obejrzeć historię wypowiedzi. Taka osoba daje wyraz swojej irytacji na wypowiedzi klientów, którzy są zirytowani na firmę, która po prostu dała ciała (patrz wypowiedzi powyżej i w innych wątkach). Komuś tu się chyba coś pomyliło... Nie znoszę takich przenośni, ale to mniej więcej tak, jakby rzecznik prasowy BP na konferencji poświęconej skutkom wylewu w Zatoce Meksykańskiej najpierw zrobił prelekcję dotyczącą tego, dlaczego powinno się kupować paliwa BP, a następnie warknął do ekologów "Ja także cierpię, miałem zaplanowane wakacje na Florydzie!"
A nie np. tego, że deadline na zamówienie towaru jet 2 XII, a prawie 2 tygodnie po tej dacie pojawia się pierwsza wypowiedź, w której podany jest orientacyjny termin, czy tego, że przez N tygodni (N>4) wszyscy starannie unikają odpowiedzi na proste pytanie 'co z promką'. Wiem, że z AEG ciężko się czasem dogadać, nieraz psioczyłem na customer service AEG
Z tego co się orientuję 2 XII był deadlinem składanie preorderów na boxy za niższą cenę. Wtedy musieliśmy złożyć zamówienie, nie znaczy to, że wtedy dostaniemy datę kiedy to u nas będzie (nie wspominając opóźnień takich jak przebywanie na cle).
Jeżeli nikt nie jest w stanie uzyskać od firmy, której jesteście dystrybutorem orientacyjnego czasu realizacji zamówienia, i nikt nie potrafi oszacować ewentualnych opóźnień ze Stanów związanych z transportem, cłem, okresem świątecznym i tym podobne, to czas na 'wyciągnięcie wniosków personalnych'. Polecam także w takich przypadkach wynajęcie osoby umiejącej korzystać z internetu i zerżnięcie szacunkowych dat od konkurencji (np. Potomac). Informacja 'szacowany czas realizacji : XYZ miesiąca ABC' który potem jest poprawiany na bieżąco wygląda o niebo lepiej niż brak informacji czy cichutkie stwierdzenie pod nosem 'nie wiemy kiedy'.
* * *
Uwaga ogólna : zdania dot. IG3, te o braku informacji, dotyczą także wszystkich pozostałych kwestii. Po prostu - Bard nie informuje publiki o tym co się dzieje. Kroczycie dzielnie śladami poprzedników, traktujecie informację jako dobro zbyt cenne, by pozwolić mu na życie na swobodzie. Przypominam, że informacja 'nie wiemy, oczekujemy na dane od 2 tygodni' także jest informacją. Uspokaja nastroje i daje poczucie tego, że firma interesuje się tematem. Daje także korzyść dodatkową - wszyscy zainteresowani są na bieżąco ze stanem faktycznym, dzięki czemu nikt nie marnuje czasu na ustalenie rzeczy już ustalonych. Można posiłkować się szczątkowymi danymi, które uzyskali już inni, albo uzyskać dodatkowy nacisk dzięki informacji, która została opublikowana gdzieś, ale nie przeszła oficjalnymi kanałami. Uruchomić kanały unikalne po to, by szybciej do czegoś dotrzeć. Sam kiedyś pisałem maile do gościa, którego ziom był na konwencie, na którym był obecny jeden z tuzów AEG po to, by pilnie poznać odpowiedź na jedno pytanie. Odpowiedź miałem u siebie w ciągu 8 godzin. Załatwianie tej samej sprawy oficjalnie zajęło mi 3 miesiące - i nie skończyło się, po prostu dałem sobie spokój.
Jeżeli zadacie sobie trud przeczytania wątku, to zobaczycie, że nikt was nie rozlicza z jakiejś opóźnionej dostawy. Jesteście ustawiani pod ścianą ze względu na DŁUGOTRWAŁE MILCZENIE. Często w sprawach dość dla fandomu istotnych.
-
Post wyżej trafił do mnie o wiele lepiej niż wszystkie pozostałe. Oto całe info jakie mam:
Jeżeli chodzi o opóźnienia dostaw, nakłaniamy właśnie AEG do zmiany sposobu wysyłki towaru do nas, na o wiele wiele prostszy i szybszy.
Dalej wiodącą jest wersja dostawy w ten poniedziałek. W niej ma być Paneki, oraz jakieś paczki z IG3, m.in dla Pegaza, który stał się Stronghold Storem po wyjściu IG3 (jeżeli dobrze pamiętam). Jak przyjdzie będę wiedział wszystko.
Release nowego dodatku. Premiera to 18 stycznia -turnieje release będą w tych okolicach.
W razie pytań, lub jeżeli pojawi się jakiś problem: rafalzygadlo@bard.pl, a ja postaram się częściej tutaj zaglądać.
-
Ja kwestii heraldów, skoro Sejmitar o mnie wspomniał.
Wszystko byłoby fajnie, gdyby a) ludzie nie musieli się sami domyślać, że taki Herald poszedł jednak do Barda (jak zwykle - zero informacji na ten temat, aż ktoś nie poszedł do Krakowa, nie spytał i nie napisał na forum). A także b) gdyby to faktycznie było rozsyłane przez Barda dalej. Ja świecę oczami przed np. gaijinem, który oficjalnie jest w Strongholdzie wrocławskim, ale rezyduje w Warszawie. Kopertę dla niego musiałem odebrać sam i na własny koszt do Warszawy wysłać. A potem się jeszcze okazało, że poczta nawaliła i Herald zniknął.
Potwierdzam, nikt nigdy nie dał mi znać, że moje heraldy będą szły do Wrocławia, ani nie pytał, co ja na to. Pewnie nie miałbym nic przeciwko, gdyby nie było problemów z dostawą. Ale były. Herald, który Bard wydał Sejmitarowi, nigdy do mnie nie dotarł (IH z Panekim oczywiście też nie). Ponieważ nie mam żadnej umowy z Sejmitarem odnośnie dostarczania mi heraldów, to trudno mi teraz wymagać od niego, żeby dostarczył kolejny egzemplarz. W związku z tym proszę Barda o wysłanie mi kopii, której nigdy nie dostałem, niezależnie od tego, jak się rozliczy z Sejmitarem. Wyślę też w tej sprawie e-mail do Rafała, żeby nie było, że piszę tylko tu.
-
Seppun, jeśli chodzi o moją rolę PR jak to ładnie nazwałeś, zależało mi na nawiązaniu dialogu pomiędzy firmą a graczami i aby informacje, żale, propozycje rozwiązań trafiały tam gdzie mają trafiać. Cieszę się, że się to udało. Myślę, że dla wszystkich jest teraz jasno określona relacja i mam nadzieje, że uda się tak dobry dialog utrzymać. Padły pewne zobowiązania teraz proszę abyście dali trochę czasu firmie na wrzucenie trybików w ruch. Myślę, że po miesiącu będziemy mogli to podsumować co się udało a nad czym jeszcze trzeba popracować.
Ps. nie istnieje taki adres jak biuro@bard.pl
-
Nie przypisuj sobie cudzych zasług. Reszta w PM. I proszę trzymać się tematu.
-
Panowie (i panie)
Nie do końca rozumiem skąd pomysł by żądać czegokolwiek o Barda.
to co ma miejsce można było załatwić w dość prosty sposób, który wyeliminował by przyszłe problemy.
Firmą w której dokonałem zakupu gazetki "Imperial Assembly" jest Alderac.
Firmą która zaoferowała rozesłanie karty promocyjnej dla wszystkich prenumeratorów jest Alderac.
Firmą której płatności z użyciem kart płatniczych (obstawiam że wszyscy gracze w kraju dokonali zakupu płacąc kartą kredytową) stały się zagrożone w momencie kiedy karta typu "Paneki's Disgrace" nie dotarła w rozsądnym czasie (maksymalny okres w jakim docierają przesyłki z użyciem USPS jest znany) jest też Alderac.
Obstawiam że przy zgłoszeniu reklamacji do wystawcy kart kredytowych przez 100 osób z Polski temat został by załatwiony ekspresowo (zapewne przez wysłanie kart za pomocą najszybszej drogi ... możliwe że bardzo drogiej) by na czas przedświąteczny Alderac mógł przyjmować płatności.
A jeśli opóźnienie leży faktycznie po stronie firmy "trzeciej" to Alderac na pewno znalazł by sposób by taka sytuacja nie powtórzyła się.
Nic tak nie boli firmy jak zablokowanie kasy.
Więc jeśli firma "trzecia" czuje się odpowiedzialna za to co miało miejsce na pewno otrzymamy z jej strony przeprosiny (Alderac na pewno udostępni adresy mailowe powiązane z prenumeratą dla tak szczytnego celu jak przesłanie życzeń i przeprosin), jeśli nie i wina leży po stronie Alderac'a trzeba będzie przy najbliższej okazji zgłosić reklamację transakcji.
-
Zgłaszaj, zgłaszaj. Może mail z banku ostudzi twoją głowę.
-
Panowie (i panie)
Nie do końca rozumiem skąd pomysł by żądać czegokolwiek o Barda.
to co ma miejsce można było załatwić w dość prosty sposób, który wyeliminował by przyszłe problemy.
Firmą w której dokonałem zakupu gazetki "Imperial Assembly" jest Alderac.
Firmą która zaoferowała rozesłanie karty promocyjnej dla wszystkich prenumeratorów jest Alderac.
Firmą której płatności z użyciem kart płatniczych (obstawiam że wszyscy gracze w kraju dokonali zakupu płacąc kartą kredytową) stały się zagrożone w momencie kiedy karta typu "Paneki's Disgrace" nie dotarła w rozsądnym czasie (maksymalny okres w jakim docierają przesyłki z użyciem USPS jest znany) jest też Alderac.
Obstawiam że przy zgłoszeniu reklamacji do wystawcy kart kredytowych przez 100 osób z Polski temat został by załatwiony ekspresowo (zapewne przez wysłanie kart za pomocą najszybszej drogi ... możliwe że bardzo drogiej) by na czas przedświąteczny Alderac mógł przyjmować płatności.
A jeśli opóźnienie leży faktycznie po stronie firmy "trzeciej" to Alderac na pewno znalazł by sposób by taka sytuacja nie powtórzyła się.
Nic tak nie boli firmy jak zablokowanie kasy.
Więc jeśli firma "trzecia" czuje się odpowiedzialna za to co miało miejsce na pewno otrzymamy z jej strony przeprosiny (Alderac na pewno udostępni adresy mailowe powiązane z prenumeratą dla tak szczytnego celu jak przesłanie życzeń i przeprosin), jeśli nie i wina leży po stronie Alderac'a trzeba będzie przy najbliższej okazji zgłosić reklamację transakcji.
Tylko, że kupujac IH nie było mowy o Panekim - bo jest to "gratis" od firmy wiec nie ma mowy o reklamacji - dostałes IH - Alderac wywiązał się ze swojej częsci umowy - żaden bank czy inna instytucja przyjmująca płatność za IH nie ruszy palcem w tej sprawie.
-
Pozwolę sobie wrócić do tematu...
20-go miała być dostawa, dotarła? paneki jest? :)
-
wyslalem mail'a to Rafała z pytaniem kiedy bedzie Paneki ale narazie cisza.
Niesmialo zapytałem tez o Free Booster Day - zobaczymy.
-
Ja również wysłałem mail do Rafała, ale przez ostatnie dwa dni robocze nie udało mi się odpisać. Zabiegany jest widać.
Odpisało za to AEG i ręką Chada jakiegośtam poinformowało mnie, że wyślą mi zaległe IH pocztą. Padło też pytanie o to, czy nie dostałem ostatniego IH, czy też promki Paneki's Disgrace, bo podobno zostało to wysłane do mnie oddzielnie.
-
wyslalem mail'a to Rafała z pytaniem kiedy bedzie Paneki ale narazie cisza.
Niesmialo zapytałem tez o Free Booster Day - zobaczymy.
No i jak człowiek ma nie czuć, że Bard ma go w dupie - odpowiedzi na mail'a jak nie było tak nie ma...
-
Towar przyszedł, Alderac wysłał go za późno. Rafał ani wczoraj ani dzisiaj nie pracował, wiec dlatego nie odpisał na maile firmowe. Jak magazyn rozdzieli dzisiaj rzeczy na sklepy i przekaże towar, Rafał jutro napisze co i jak.
-
Towar przyszedł, Alderac wysłał go za późno. Rafał ani wczoraj ani dzisiaj nie pracował, wiec dlatego nie odpisał na maile firmowe. Jak magazyn rozdzieli dzisiaj rzeczy na sklepy i przekaże towar, Rafał jutro napisze co i jak.
jak rozumiem paneki's disgrace bedzie wysyhlanyh bezposrednio do prenumeratorow IH?
-
Następna osoba która zrobi post off-topic ma bana na miesiąc.
-
do Wszystkich osób które biją do mnie tłumnie o Paneki's Degrease.
W mailach o supporcie dla SS napisałem, że Panekich nie dostałem
tak więc przyjdą pewnie bezpośrednio jakoś do graczy.
pozdrawiam
JABBAS
-
Paneki zapakowany w koperty, jutro z rana wysyłam.
Mam jeden problem: Piotr Jakubowski (IA#43513-9983) nie posiada w danych adresu dostawy, jak ktoś go zna to przekażcie mu by mi napisał na maila adres na jaki mam mu to wysłać.
Przepraszam wszystkich za brak odpowiedzi od środy, ale net u mnie w domu zrobił "Kaputzky" i dopiero w pracy przeczytałem wasze maile.
Każdy stronghold store powinien dostać już Kit z darmowymi boosterami.
-
Paneki zapakowany w koperty, jutro z rana wysyłam.
Mam jeden problem: Piotr Jakubowski (IA#43513-9983) nie posiada w danych adresu dostawy, jak ktoś go zna to przekażcie mu by mi napisał na maila adres na jaki mam mu to wysłać.
Przepraszam wszystkich za brak odpowiedzi od środy, ale net u mnie w domu zrobił "Kaputzky" i dopiero w pracy przeczytałem wasze maile.
Każdy stronghold store powinien dostać już Kit z darmowymi boosterami.
dzieki za info.
-
Chciałbym się pochwalić iż dzisiaj otrzymałem upragnionego panekiego :)
-
ja również
-
a ja jeszcze nie mam ;<
-
Piotr Jakubowski, dalej nie otrzymałem jego danych.
-
Poinformowałem go. Swoje dane miał przesłać @mail'em.
Ponownie przekaże mu wiadomość.
-
Ja też 'już' dostałem patałacha :)
-
Dostałem. Dziękuję...
-
Też mam :)
-
Nawet w konikach go grają.
Można się jeszcze jakoś na niego załapać?
-
Nawet w konikach go grają.
Można się jeszcze jakoś na niego załapać?
http://ccg.webd.pl/index.php?topic=2764.0
-
Nawet w konikach go grają.
Można się jeszcze jakoś na niego załapać?
tez moge swojego oddac:)
-
Nawet w konikach go grają.
Można się jeszcze jakoś na niego załapać?
tez moge swojego oddac:)
+1
-
Cieszę się że wszyscy chcecie mi oddać swojego Panekiego.
Ale bez przesady. Wystarczy mi jeden. Myślałem że będę musiał za niego płacić. Jednak cieszę się że brać L5R nadal taka koleżeńska.
Pozdrawiam i proszę o info na kiebduj@gmail.com w sprawie warunków "ODDANIA" tego promka:)
-
ile jest wart Paneki ? Pozadam go,a nie mam pojecia ile max moge zaplacic :D
-
Okolo 25$ plus przesylka na jebaju.
-
łożesz w morde.
spyle go za 13$ pokrywajac przesylke na terenie kraju :)
-
bez przesady, nie dalej jak dziś widziałem na ebeju Parówę, którego można było kupić za 1$ i nikt się nie skusił...
-
poczekajcie jeszcze trochę. Jak spadnie do 5 zł to kupuj i licz na wzrost wartości dolara oraz na decyzję o stopach procentowych:P
Moim zdaniem wart jest tyle ile jesteś w stanie za niego zapłacić.