Autor Wątek: List do Barda  (Przeczytany 1704 razy)

Seppun Chikan

  • Imperial
  • experienced Personality
  • *
  • Wiadomości: 597
    • Zobacz profil
List do Barda
« dnia: 2011-05-04, 23:26 »
Wysłałem dziś list do naszego kochanego Barda. Zachęcam do wysłania podobnego (lub skopiowania tego, co ja wysłałem - proszę tylko zmienić podpis :P ) Osoby, które wyślą monit - proszę o informację w tym wątku.

Mail został wysłany do lukaszl@bard.pl, sklep@bard.pl, lukaszpach@bard.pl, reklama@bard.pl (to ostatnie to raczej z desperacji - nie ma żadnej obsługi klienta!). Jak dokopię się do innych adresów, opublikuję je tutaj i wyślę im wiadomość. Jeżeli ktoś jest zarejestrowany u nich w sklepie, może tam pisać wiadomość...

Alderac Entertainment Group - Imperial Herald - dwumiesięczne opóźnienie

Szanowni Państwo,

Zwracam się do Państwa jako do oficjalnego dystrybutora firmy Alderac Entertainment Group (w skrócie : AEG) w Polsce z prośbą o wyjaśnienia w pewnej nurtującej mnie sprawie.

Jestem prenumeratorem pisma Imperial Herald (w skrócie : IH) , kwartalnika wydawanego i rozsyłanego przez AEG.  Od pewnego czasu AEG korzysta z pośrednictwa lokalnych dystrybutorów, takich jak Bard, w przekazywaniu prenumerowanych numerów pisma do adresatów. Niestety, od kiedy Bard zaczął pośredniczyć w procesie dostarczania IH polskim odbiorcom, czas realizacji prenumeraty nieoczekiwanie się wydłużył ... o sześć czy nawet osiem tygodni. Takie opóźnienie, pojawiające sie regularnie, jest po prostu zbyt duże nawet w przypadku kwartalnika. Nie jest także prawdopodobne, by był to wynik jednorazowych problemów z logistyką. Przedstawiciele Barda, do których dotychczas zwracałem się z prośbą o terminową realizację prenumeraty lub chociaż wyjaśnienie opóźnienia udzielali odpowiedzi - w najlepszym przypadku - wymijających. AEG, do którego zwracałem się w tej sprawie, udzieliło odpowiedzi, z której wynika, pisma zostały do Barda wysłane bez żadnego opóźnienia, a Bard nie informuje ich o żadnych problemach związanych z przesyłaniem prenumeraty do adresatów.

Poważny niepokój budzi sposób w jaki Bard potraktował prenumeratę lutowego numeru IH. Pomimo monitów Bard nie udzielił żadnej informacji dotyczącej powodów opóźnienia czy przewidywanego czasu doręczenia. Ze względu na milczenie Barda skontaktowałem się z AEG. W czasie trzech dni AEG udzieliło wyczerpujących informacji, odpowiadając na trzy listy dzień podniu. Gdy stwierdziło, że sprawy nie da się rozwiązać za pośrednictwem korespondencji - po prostu wysłało zaprenumerowany numer jeszcze raz. Pikanterii sprawie dodaje fakt, że - zgodnie z datą stempla pocztowego - prenumerata z USA została wysłana o jeden dzień szybciej niż prenumerata z siedziby (magazynu) Barda, Krakowa. Przypomnę, korespondencja z AEG odbywała się po dłuższym oczekiwaniu na jakąkolwiek informację ze strony Barda.

A teraz następuje clou całej historii. Całość wydarzeń związanych z opóźnieniem w doręczeniu IH i korespondencji i z Bardem, i z AEG była relacjonowana na naszym lokalnym forum. Kiedy IH dotarło - z dwumiesięcznym opóźnieniem - do adresatów, na forum pojawił się wpis pracownika Barda, Pana Rafała Zygadło. Wpis brzmiał, cytuję, "Jak ktoś chce, żeby do niego heraldy docierały, to zachęcam do sprawdzenia czy ma prawidłowy i kompletny adres w profilu IA.".

W związku z opisanymi wydarzeniami proszę o wyjaśnienia w następujących sprawach :

1) Jakie były powód dwumiesięcznego opóźnienia w doręczeniu prenumeraty ?
2) Jaki był powód dwumiesięcznego milczenia Barda w sprawie opóźnienia ?
3) Jeżeli problemem był nieaktualny adres, dlaczego nikt nie próbował się skontaktować ze mną w sprawie jego aktualizacji czy weryfikacji? Dodam, że mój adres IH jest taki sam od wielu lat, i zanim Bard został pośrednikiem w doręczaniu IH pisma docierały do mnie bez opóźnień.
4) Czy całość informacji przekazaną przez przedstawicieli Barda w tej sprawie mam traktować jako standard postępowania Barda z klientami ? Mam na myśli dwumiesięczne milczenie zakończone komentarzem P. Rafała Zygadło.

Oczywiście sposób, w jaki Państwo potraktują mój list i jakiej odpowiedzi się doczekam będzie miał wpływ na to, czy pozostanę Państwa klientem.

Pozostaję z poważaniem - Grzegorz Góral, prenumerator Imperial Herald, niezadowolony klient.
« Ostatnia zmiana: 2011-05-04, 23:58 by Seppun Admin »

Gurney

  • Unicorn Clan
  • experienced Personality
  • *
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
Odp: List do Barda
« Odpowiedź #1 dnia: 2011-05-04, 23:47 »
wow, super napisane - zrobilem operacje CTRL+C i CTRL+V + zmiana imienia i nazwiska - szkoda, zeby tyle pracy sie zmarnowalo :)

Paku

  • Crab Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 2363
  • Broken Crab
    • Zobacz profil
Odp: List do Barda
« Odpowiedź #2 dnia: 2011-05-05, 01:03 »
Też napisałem do nich.
Hokus pokus, nie masz buta
Twoja stara, to Fosuta!

Crab Clan • Samurai • Fudo • Retired Hero • Berserker • Goblin • Scout • Merchant • Shadowlands • Fallen • Artisan • Unique