Autor Wątek: Winter Warfare - Krakowska Liga 2010/2011  (Przeczytany 1173 razy)

kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 9539
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Winter Warfare - Krakowska Liga 2010/2011
« dnia: 2010-10-09, 20:18 »
Skoro mamy już praktycznie za sobą pierwszą edycję ligi to warto pomyśleć nad jej kontynuacją. Z błędów i niedomówień, które pojawiły się w tym sezonie należałoby wyciągnąć wnioski i wszystkie szczegóły za wczasu dogadać. Stąd do ustalenia:

1) okres trwania / liczba turniejów
2) punktacja
3) pula nagród - wysokość składek
4) rodzaj nagród i ich podział

---

Moja propozycja:

1) Zaczynamy od następnego turnieju w Bardzie i finiszujemy ostatnim turniejem przed Szczecińskim koteiem LUB z końcem marca (zależy co będzie wcześniej). Dałoby to ok. 6-7 turniejów zakładając co najmniej jeden standardowy miesięcznie + pre + niespodziewane magazyno-czyszczące drafty. Drugie rozwiązanie to określona liczba turniejów np. 8 najbliższych.
2) Zostaje tak samo tj. liczba punktów dla zwycięzcy równa liczbie graczy, każde kolejne miejsce punkt mniej. Taki system mieliśmy kiedyś w Wadowicach i się sprawdzał. Nagradza dobrych aczkolwiek leniwych graczy (wystarczy wygrać tylko te duże turnieje) oraz ciułaczy, czyli systematycznych turniejowiczów z średnimi wynikami. A jak ktoś jest dobry i zarazem skrupulatny to jest poza konkurencją i wtedy bezapelacyjnie należy mu się nagroda.
3) Nie mam pomysłu - pewnie tak jak teraz, 2,5zł (?) od każdego uczestnika do puli gotówkowej.
4) Boostery + draft.

Czekam na opinie innych zainteresowanych.
« Ostatnia zmiana: 2010-10-09, 21:01 by kempy »
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe


Aramasu

  • Mantis Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 1008
    • Zobacz profil
Odp: Winter Warfare - Krakowska Liga 2010/2011
« Odpowiedź #1 dnia: 2010-10-09, 20:21 »
bezwzględnie trzeba ustalić przed rozpoczęciem czas trwania ligi - co do pozostałych punktów ok.