Spaliliśmy knajpę, aby zbudować nową.
@klusek - ale pozostałe nasze domki nic nie robią więc co za różnica? Mrugnięcie
całkiem możliwe, ja wstępnie też planuje grać na SSK bo kart robiących cokolwiek zdyshonorowanym po prostu nie ma za bardzo...poza tym jak piszesz, SSK ma w sumie fajną zdolność
to mozecie mi napisać czym chcecie tych 3-4 typów zdyshonorować?
CytujPoza tym PoCS nie daje żadnego victory condition (chyba, że całego fate'a będziesz miał złożonego pod karty z base honor losem - ale wtedy to cie może zajechać nawet militarny dragon). w twarz? w twarz?
Poza tym PoCS nie daje żadnego victory condition (chyba, że całego fate'a będziesz miał złożonego pod karty z base honor losem - ale wtedy to cie może zajechać nawet militarny dragon).
Cytuj@klusek - ale pozostałe nasze domki nic nie robią więc co za różnica? MrugnięcieTu się nie zgodzę akurat, choć do niedawna sądziłem, że oba ssą..SSK ma pewien potencjał choćby w tej racji, że moim zdaniem jest do niego większy support niż do Palace of Crimson Shadows.Poza tym PoCS nie daje żadnego victory condition (chyba, że całego fate'a będziesz miał złożonego pod karty z base honor losem - ale wtedy to cie może zajechać nawet militarny dragon).Co z tego, że można przez całą grę kontrolować stół, niszczyć przeciwnikowi umysł, sprawić, że nie będzie mógł zadeklarować ataku przez większą część gry, skoro (a wiem to z doświadczenia) - na dużych turniejach bedziesz musiał w połowie gier rzucać z przeciwnikiem kostką o wygraną z powodu limitu czasu. W obecnym środowisku, gdzie po Pathu bedzie X hoddingów z honor gainem rehonorójących postacie i akcje w facie, które dają honor w efekcie i są performowane przez postać - "niekondycyjny dyshonor" nie jest taki przegięty jak się wydaje na pierwszy rzut oka, biorąc pod uwage jeszcze brak dobrego punishmentu, który mógłby dobrze karać zdyshonorowanych.Natomiast:SSK pozwala ci wygrać z samego domku (wiem, że czasami nie jest łatwo z powodów, nad którymi nie bedę się tutaj rozwodził). Od pewnego momentu (np jak militarce stukniesz 2 prowincje - co wcale nie jest niewykonalne, chociaż w większości wypadków ty wtedy zostajesz na 2 lub 1 prowincji) możesz tylko stać w domu i skupić się na przeżyciu. Ośmiele sie stwierdzić, że zasada SSK to najlepszy honor loss w tej edycji (bo nie można na niego nic poradzić).Ponadto SSk wymusza na przeciwniku interakcję, co jest bardzo ważne w przypadku honorówek, bo nie pozwala im rozwinąć skrzydeł , bardzo je spowalnia i zmusza do "wykrwawiających" potyczek z przeciwnikiem, który bądź co bądź militarnie ma nad nimi przewagę.Grając z SSK standardowa militarka nie będzie mogła sobie pozwolić na zmasowane ataki wszystkim "bez konsekwencji" co sprawia, że scorpion, który jest słabszy militarnie od klanu militarnego wyrównuje swoje szanse w bitwie.Dlatego dla mnie SSK bedzie lepszym deckiem turniejowym (oczywiście nie każdy build)
Nie sądzę. Nowy sh będzie lepszy z każdą kartą pod dyshonor, SSK będzie tak samo śmieszny pod koniec edycji jak jest teraz, to raz. Ale nawet w tym momencie, masz jakieś opcje kontroli z tym domkiem. SSK zmusza Cie do ataku, ale zupełnie go nie ułatwia, a skorpion i tak jest 'military-challanged'.
CytujNie sądzę. Nowy sh będzie lepszy z każdą kartą pod dyshonor, SSK będzie tak samo śmieszny pod koniec edycji jak jest teraz, to raz. Ale nawet w tym momencie, masz jakieś opcje kontroli z tym domkiem. SSK zmusza Cie do ataku, ale zupełnie go nie ułatwia, a skorpion i tak jest 'military-challanged'.Kiedyś pewnie bedzie, ale na pewno nie w pewspektywie następnego dodatku.Moim Zdaniem chodzi właśnie o to, że SSK zmusza cie do atakowania tylko do pewnego momentu (tzn. żeby stuknąć np 2 prowincje), a nowy domek z tym supportem jaki jest zmusza cię defacto do gry militarnej do końca, tak aby przeciwnikowi zniszczyć 4 prowincje.Bo szczerze mówiąc aktualnie to może zdishonorujesz może połowę militarek
Hidden Moon Dojo1x The War of Dark Fire1x The New Order1x Farmlands1x Private Shrine1x Traveling Peddler1x Chugo Seido1x Counting House1x Akodo's Grave2x Diamond Mine3x Geisha House3x Barley Farm3x Border VillageBayushi PanekiBayushi EisakuBayushi IshikuraBayushi KurumiYogo KazunoriThe SenseiBayushi Arashii x3Bayushi Sakai x3Bayushi Maemi x3Bayushi Shigeru x3Bayushi Eisaku x3Armor of the RyuHeavenly Ninja-to of the ScorpionFubatsu No-DachiBlade of Guile x3Seppun Blade x3Ronin Brotherhood x3Will x1Defensive Screen x1Unexpected Arrival x1Yarijutsu x2Justly Earned Victory x2Control x2Unpredictable Strategy x3Low Stance x3Split the Reed x3Rout x3Unwavering Assault x3Insight x3Ring of WaterDo rozwazenia: Height of Courage, Relief, Paths of Honor & GloryDo wywalenia: Yogo Kazunori i Bayushi Kurumi
moim zdaniem przy nowym domku nie trzeba atakować wcale, bo i po co?
Cytat: Raven w 2009-08-03, 13:17moim zdaniem przy nowym domku nie trzeba atakować wcale, bo i po co?No pewnie. Kazdy przeciwnik lezy i kwiczy przygnieciony potega dwoch unikalnych courtierow i 6 (9 z herbatami?) kart w fate.Przylaczajac sie do dyskusji to przyznam ze na ta chwile zapewne SSK jest silniejsza opcja od PoCS (Klusek ma mnostwo racji) ALE nie zmienia to faktu ze ze startem PotD pozegnam SSK na dobre. Kwestia playstylu. PoCS daje dakie mozliwosci kontroli stolu ze nie moge tego porzucic.